Δεν ξέρω από που να αρχίσω για το πόσο άχρηστη είναι αυτή η διαφήμιση. Ο παραλληλισμός δάσος-μαλλιά είναι εντελώς άστοχος μια που τα κίνητρα που οδηγούν στις δύο πράξεις είναι εντελώς διαφορετικά.
Ας φανταστούμε το επίπεδο ευαισθητοποίησης σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων (και όχι μόνο) που προκαλούν πυρκαγιές:
1. Κλασσικοί εμπρηστές: Νομίζω το γεγονός ότι το δάσος κάνει 30 ή 50 χρόνια για να ξαναδημιουργηθεί, μάλλον σαν θετικό φαίνεται.
2. Άνθρωποι που πετάνε επικίνδυνα σκουπίδια στα δάση: Once a malakas, always a malakas. Χαμένος κόπος.
3. Απρόσεκτοι άνθρωποι που κάνουν επικίνδυνες δουλειές (π.χ. κάψιμο ξερόχορτων) σε λάθος χρόνο και τόπο: Το πιθανότερο είναι να συμφωνήσουν με το μήνυμα της διαφήμισης και να θαυμάσουν τους εαυτούς τους που ξέρουν και παίρνουν τις κατάλληλες προφυλάξεις. Αυτοί πάντα ξέρουν καλύτερα από τον κάθε άσχετο.
4. ΔΕΗ: :-D
Τσάμπα δημόσιο χρήμα...
2 σχόλια:
Προαφνώς, δεν γνωρίζω τις προθέσεις του ΥΠΕΚΑ με αυτή τη διαφήμιση, ίσως να ήθελε να σοκάρει την κοινωνία ώστε να προσέχει μιας και ένα σεβαστό μέρος των πυργκαγιών οφείλονται σε ανθρώπινες αμέλιες.
Σίγουρα, και ευτυχώς για εμάς πιυ ζούμε στην Ελλάδα, η Τίνα Μπριμπίλη δεν αντιγράφει τον τραγικό Λαλίωτη που έκανε "πολιτική" με κρατικές διαφημίσεις.
Ποτέ δεν εκπαιδεύτηκε κανείς με διαφημιστικά σποτ. Αυτά είναι χαζομάρες για να κινείται το χρήμα και για να λέμε ότι κάτι κάνουμε.
Δημοσίευση σχολίου